lördag, oktober 22, 2005

Lycka

Vad är lycka? Det är något som de flesta bloggar om. Eller så bloggar de om bristen på lycka. Lycka är att bli bekräftad av sin omgivning. Folk som säger till en att man duger som man är och får uppmuntran när man gör rätt.

"Good things come to good people." brukar jag säga till folk som är nere och ser bara det svarta i livet... Men jag har alltid haft ett tyst tillägg... (...men inte till mig.) Men nu kanske det bra finns bakom hörnet... Jag önskar verkligen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se där ja! Grattis till dig (och evigt mörker till mej som inte är en good person) och lycka till! =)

Har Anand Kaur sa...

Du är kul och du duger som du är!

p.s.
Jag vet att jag inte passar in här på den svart, cyniska bloggen med de lika syrliga kommentarerna med det skiter jag i. Det finns tillräckligt med cyniska j****r och deras aningen dryga men ganska komiska inlägg. Livet är ganska fint ibland och jag tänker inte bli någon kvasi-deprimerad cyniker, bara så du vet. Och för övrigt har jag inte målat ett skvatt... :-)
d.s.

Anonym sa...

Det har du aldrig sagt till mig...det måste bero på att jag alltid är så glad och uppåt