onsdag, oktober 05, 2005

Jobbet...

Nu är det så illa att jag ser fram emot att åka till jobbet varje dag. Eller egentligen är det en känsla av att det är inte lika kul när jag kommit hem därifrån. Mitt jobb är meningsfullt. Väldigt meningsfullt och det viktiga är att jag inte tjänar pengar åt någon, mitt jobb kostar pengar och det går inte att mäta i samhällsnytta (läs pengar). Men resten av mitt liv känns på något sätt poänglöst... Undrar om jag håller på att bli vuxen... or... i need to get laid...

*suck*

2 kommentarer:

Har Anand Kaur sa...

Vilken tur att vi ska se en spelning på fredag då så du kan få bli tonåring igen. Köp lite Kir på bolaget innan och så ska du se att blir som gamla, riktigt gamla, tider.

vandrarvild sa...

Hahaaaa. P får inte knulla *mobbas* Ta nån av tjejerna i rollspelsklubben vettja *hehe*

okej, jag ska vara snäll... i alla fall ett tag. Du tycker ju inte att somna på bion är vardagshjältism så....
Hångel och knullande löser sig alltid. På något sätt.
Jag tycker förslaget om Kir och spelning låter ypperlig. Själv ska jag bli nersupen på lördag, alldeles gratis. Utan hångel och efterföljande knull. Men man kan väl inte få allt.