måndag, oktober 10, 2005

Bloggers

De som skriver bloggar måste vara bloggers eller så är de bara bloggare. Fan vet jag. Men det intressanta är alla prettomänniskor som får skrivkramp när de inser att halva världen läser deras blogg. Jag undviker det såhär:

1. Jag skriver nästan bara skräp. Ibland lite småkul men i regel bara skit.
2. Har ingen räknare. Halva världen kanske läser min blog men det skiter jag i (jaja, ibland är jag lite nyfiken för jag är oxå en människa fast det inte märks alltid)
3. Jag har aldrig haft någon ambition att skriva saker förutom korta instruktioner på whiteboards/krittavlor.

3 kommentarer:

Kaptenen sa...

Jag uppdaterar ju med jämna mellanrum. Du är jävligt pretto. Sug på den du din toka:P

Kaptenen sa...

tja, okej då. Du skriver underhållande men inte så ofta. Men vi säger att du väljer dina ord:) Allt för dig din galne toka.

anna sa...

Äsch, är inte bloggen helt och hållet till för sig själv? För så började jag och den är fortfarande bara till för mig själv även om jag i vissa texter kan vända mig till läsarna....