måndag, september 19, 2005

Samla

Jag ska nog börja samla på människor.

Innan ni ringer polisen och tipsar om den nya Hannibal så ska jag försöka förklara mig en smula. Jag tycker om människor (dock inte på morgonen, då hatar jag dem) . Det är därför jag jobbar med dem. Jag ska nog börja samla på människor som kan tillföra mig något, sådana som kan lära mig något om livet eller annat (knyppling någon?). Jag får komma på en plan som ser till att jag inte får för många trevliga människor på halsen, för det är svårt att upprätthålla kontakt med för många.

6 kommentarer:

Kaptenen sa...

Nej, inte bli av med dem utan att samla lagom mycket så folk inte blir ledsna när Kaptenen dissar dem ofrivilligt givetvis.

Kaptenen sa...

Därför ska jag samla på de bra exemplen. De som jag orkar med:D

Kaptenen sa...

Jag är alltid konstig.

D.N.A sa...

I-landsproblem!

Kaptenen sa...

Jag tänker gräva en björngrop och inreda källaren med äggkartonger...

Anonym sa...

Jag kan måla figurer...fast det har du ju redan utnyttjat...