måndag, november 26, 2007

måndag, november 19, 2007

Jävla gnäll

Jag lever. Iallafall ett tag. Mycket att göra precis överallt, lägenheten förfaller men det är ändå rätt så bra.

Peace

Over and out

PS. Kaptenen never dies, he just goes back to hell to regroup. DS.

tisdag, november 06, 2007

Darth Vader is the shit...



The dark side

Over and out

söndag, november 04, 2007

Roligt?

Ska det här vara roligt?! Jag fattar inte...



Peace

Over and out

lördag, november 03, 2007

Nerdkavalkad

Idag har jag sett mången nerd vandra förbi.

I like.

Peace

Over and out

PS. En sådan dag då plastyxor är jävligt coolt. DS.

onsdag, oktober 31, 2007

How bizzare

Det är här måste ta priset i märkligheter...

Att folk gör konstiga saker på nätet är inget nytt. Men kan man bli åtalad för att man har köpt sex av en pixelgubbe? Då är jag tusenfaldig mördare då jag har manglat ihjäl en massa pixelgubbar i diverse spel. Moralpaniken har nått en ny höjd.

Men vad vet jag...

Peace

Over and out

How biz

lördag, oktober 27, 2007

Lov

Nu har lovet börjat men jag måste dra till Götet på kurs. Bajs. Sen ska har jag en inlämning som måste vara klar på måndag som jag givetvis inte påbörjat ens. Livet ska inte vara lätt.

Peace

Over and out

torsdag, oktober 25, 2007

onsdag, oktober 24, 2007

tisdag, oktober 23, 2007

Sopa

Bättre att vara en stjärna i ett sopgäng, än en sopa i ett stjärngäng...

Peace

Over and out

Hjältar...

Det är med viss kluvenhet jag läser aftonbladets tramsiga artikelserie om svenska hjältar. Det är lite tramsigt att göra det till kvällstidningsunderhållning och rösta om folk som har vågat. De är alla värda det bästa men den här mannen säger något av det klokaste.

På frågan: Skulle du göra om det?

– Ja, ingen kan lobotomera mig så att jag slutar bry mig. Likgiltigheten får inte ta över samhället. Det är värt att betala det pris jag fått betala för att det inte ska bli så.

Det är en sanning. Hatten av för Rolf.

Peace

Over and out

söndag, oktober 21, 2007

I wanna fork!



Peace

Over and out

Skadeglädje...

Ibland är det tillfredsställande med lite skadeglädje.

Ibland är jag en hemsk människa.

Peace

Over and out

fredag, oktober 19, 2007

En vecka kvar...

EN fucking jävla vecka kvar.

Jag kommer avlida.

Peace

Over and out

onsdag, oktober 17, 2007

kross

Det finns alltid nya sätt att få sitt hopp krossat.

Undrar hur det blir nästa gång. Spännande.

Peace

Over and out

tisdag, oktober 16, 2007

Californication

"New pussy may hold the promise of something better, but it sure aint shit aint love."

Hank Moody

Riktigt bra serie. Hank är en bitter jävel.

Peace

Over and out

Buäääähhhhh

Jag vill ha lov! Jag orkar fan inte en och en halv fucking jävla vecka till. Jag vill sova! Jag vill inte gå kurs! Jag vill hångla! Jag vill ha någon vettig och prata med! Är det för mycket att kräva!?

FUCK ASS! ASS FUCK!

Over and out

söndag, oktober 14, 2007

Tjockt med spö.

Kaptenen har spelat innebandy idag. Det blev tjockt med spö. 12-2 i baken blev det. De var snabbare, starkare, mer tekniska och nog snyggare också. Deras målvakt var paralyserad från midjan och neråt men var hur jävla bra som helst. Men jag lyckades tröstmåla ett mål iallafall.

Så här glada var motståndarna.


Här skulle det finnas bild på glad tysk...

Peace

Over and out