måndag, augusti 25, 2008
50%
Peace
Over and out
torsdag, augusti 21, 2008
Hattrick...
Im the man
Over and out
Guldfiskminne
När jag klossade på jobbet så kom jag på något som säkert skulle räddat världen. Men givetvis har jag glömt det nu när jag ska blogga. Rädda världen är överstattat...
Peace
Over and out
onsdag, augusti 20, 2008
Hur många bultar finns det i Ölandsbron?
Här kommer lite fler frågor på temat.
”Professionella historiker har emellertid bedömt frågorna som adekvata indikatorer på djupare kunskap om och förståelse av detta tema.”
Djupare kunskap? Röven (Min nu döda bloggspindel) hade fan djupare kunskaper än "experterna".
Peace
Over and out
måndag, augusti 18, 2008
”oproportionerligt våld”
Condoleezza Rice menar att Ryssland har tillgripit ”oproportionerligt våld” mot Georgien
Ööh?
– Jag tror att det behövs en stark, enad respons till Ryssland för att sända budskapet att det nu på 2000-talet inte finns rum för den här typen av beteende som är karaktäristiskt för Sovjet-perioden, säger Gates. (Robert Gates, försvarsminister)
dubbelööh?
Finns det någon som helst självinsikt hos fundamentalister? Uppenbarligen inte...
War
Over and out
lördag, augusti 16, 2008
torsdag, augusti 14, 2008
Von Kräksstein
Det här är direkt klippt från hans kolumn...
"MEN..! Skriker då en massa som inte varit där, vad händer med yttrandefrihet osv. Det avskräcker ingen. Singaporianer får resa hur mycket de vill, när de vill och inga emigrerar, samtidigt som massor av framgångsrika och förmögna västerlänningar (bl.a. 1700 Svenskar) flyttar dit och bosätter sig varje år.
Där är rent, snyggt, tryggt, roligt, geografiskt väl plasserat, bra miljö, service orienterat och fantastiskt helt enkelt. Vi västerlänningar utgår alltid från att allt vi gör här är rätt och bäst, det kanske inte alltid är så.
All kritik mot Kina är sett ur våra perspektiv och vår övertro på våra system. Kinas ledare grät offentligt efter jordbävningarna, våra betedde sig som svin efter Tsunamin. Vi får de ledare vi förtjänar, de får ledare som gör det bästa för landet."
Killen sitter och öser beröm över en diktatur som har förslavat halva sin befolkning...
Kan inte någon deportera honom?
Peace
Over and out
onsdag, augusti 13, 2008
Pimpin skills...
Take off your lowheels and put on your hoeheels.
Over and out
tisdag, augusti 12, 2008
Semester
Peace
Over and out
Vad?
BÄB
Over and out
måndag, augusti 11, 2008
lördag, augusti 09, 2008
Mustang...
Peace
Over and out
Kryssfiler
En jävligt rolig scen.
Peace
Over and out
torsdag, augusti 07, 2008
Hyckleri?
Vad är det för fel på den tomten egentligen?!
Peace
Over and out
Första rättegången...
Peace
Over and out
onsdag, augusti 06, 2008
Blackwater
Här får vi se Blackwateranställda skjuta på bilar mest för skojs skull.
Under 2006 så erhöll Blackwater totalt 593.601.951$. Det är en jävla massa stålar. Enligt vissa källor har Blackwater 20000 operativa soldater. De skulle i teorin kunna invadera Sverige. Det är väl charmigt att företag satsar på sina egna poliser och soldater så att de slipper lagen. Lagen är ju så jävla jobbig ibland.
Peace
Over and out
tisdag, augusti 05, 2008
Dip...
Jag och Darttan.
Peace
Over and out
Svenskt näringsliv (igen)
Peace
Over and out
lördag, augusti 02, 2008
Vad lär vi oss av det här?
Sen har vi Sverige som slår både USA och Kuba på fingrarna när det gäller välmåendet hos sina medborgare. Så vad vill ni? Vill ni betala det dubbla för sämre sjukvård? Inte jag inte. Vem tjänar på privatisering av sjukvården? Inte fan är det jag iallafall.
Sen är USA det enda I-landet i världen som inte ger alla sina medborgare sjukvård. Men de betalar mest för sin...
Privatisering är bajs.
Peace
Over and out
Vad kostar läkarvård på Kuba?
Total population: 11,267,000
Gross national income per capita (PPP international $): not available
Life expectancy at birth m/f (years): 76/80
Healthy life expectancy at birth m/f (years, 2003): 67/70
Probability of dying under five (per 1 000 live births): 7
Probability of dying between 15 and 60 years m/f (per 1 000 population): 127/82
Total expenditure on health per capita (Intl $, 2005): 333
Doktor Who? Doktor WHO!
Peace
Over and out
Vad kostar läkarvård i USA?
Total population: 302,841,000
Gross national income per capita (PPP international $): 44,260
Life expectancy at birth m/f (years): 75/80
Healthy life expectancy at birth m/f (years, 2003): 67/71
Probability of dying under five (per 1 000 live births): 8
Probability of dying between 15 and 60 years m/f (per 1 000 population): 137/80
Total expenditure on health per capita (Intl $, 2005): 6,350
Stulet från Doctor Whos hemsida.
Peace
Over and out
Vad kostar läkarvård i Sverige?
Total population: 9,078,000
Gross national income per capita (PPP international $): 35,070
Life expectancy at birth m/f (years): 79/83
Healthy life expectancy at birth m/f (years, 2003): 72/75
Probability of dying under five (per 1 000 live births): 4
Probability of dying between 15 and 60 years m/f (per 1 000 population): 78/49
Total expenditure on health per capita (Intl $, 2005): 3,012
Stulet från WHO:s hemsida. Ni vet Doctor Who.
Peace
Over and out
20000
Peace
Over and out
fredag, augusti 01, 2008
Battyman

Filmen är ett måste att se. Helt lysande skådespel och äntligen hittar de en Joker som slår världen med häpnad. Heath är sannerligen värd en oscar för den prestationen.
Läs INTE vidare om ni inte har sett filmen!
Det tråkiga är att hur ska de lösa Jokerfrågan i framtiden? Two-Face är död och Jokerns skådis är död. Det blir alltid superkass när de försöker låta någon annan göra samma roll, speciellt när rollen var så otroligt välspelad. Till och med träbocken Christian Bale är bra, den killen kan verkligen blanda och ge men här är han jävligt bra. Dock så är Harvey Dents och Batmans kärlek Rachel Dawes (spelad av Maggie Gyllenhaal Feurios anm) utseendemässigt inte klockren för rollen. Inget ont om folks utseenden men när hon ska se oroad och ledsen ut så är det faktiskt en blandning av en ledsen hundvalp och ett mongo. Excuse my french. Sen är det inte Gotham, det är Chigaco. Högst. Allt mörkt är borta... Det är kass.
Den riktiga Mörka
Riddaren...Lets put a smile to that face!
Over and out
Varningens ord...
Det här är från någon konstig amerikansk tankesmedja men där visas det att Norge, Finland och Sverige är bästa ställena att bo på i världen. Men inte fan fattar Alfons Åberg det. Eller så fattar han det och tycker inte om det. Kan vi inte rösta fram en vettig politiker?! Alla jävla barnboksfigurer står mig upp i halsen!
Skit samma
Over and out
torsdag, juli 31, 2008
Tema?

Temat på bloggen verkar vara USA för tillfället. Såg precis klart dokumentären Maxed out som handlar om kreditkortsföretag och deras oheliga allians med den amerikanska staten. För att kunna betala räntorna så får folk ta nya lån och hamnar i en nedåtgående spiral som leder enbart ner. I filmen fick man träffa några stycken idioter som jag nog skulle kalla för onda, som hade som uppgift att ringa runt och kräva tillbaka skulder och ge nya lån för att betala gamla sådana.
Visst finns det pissiga länder i världen men det finns fan inget land som påverkar oss så mycket som USA. Det är bara egoism och skit som kommer från det jävla landet.
Sluta dricka Coca Cola.
Drick Cuba Cola!
Peace
Over and out
onsdag, juli 30, 2008
God hates Sweden!
Till och med Alexander Bard får sig en fet känga.
"Alexander Bard – A nasty fag who spent some of his years being a male prostitute and is now a record producer for Stockholm Records. The most successful band from Stockholm Records is the rock band The Cardigans."
A nasty fag...
Hahahaha.
Peace
Over and out
måndag, juli 28, 2008
Tar det aldrig slut?
Dumheten i det där landet är verkligen monumental...
Peace
Over and out
Di onda...
"Skandalernas Sverige belyser effekterna av den moraliska
förstörelse som socialstaten har genomdrivit. När utrymmet för
eget ansvar försvinner och när systemen blir oförutsägbara och
godtyckliga är vinnarna de som tillhör rätt gäng och armbågar
sig fram. Statssocialisternas dröm om att låta staten och den
politiska klassen ersätta individernas ansvarstagande resulterar
i ett amoraliskt samhälle, ett roffarsamhälle av predatorer, där
kampen utkämpas alla mot alla. Den moraliska kris som det
återspeglar måste systematiskt granskas i alla sina uttrycksformer,
från det »folkliga« bidragsfusket till pamparnas rofferi.
Här måste också maktpartiet och den enpartistat som Sverige
har omvandlats till stå i fokus.Makten korrumperar, det vet vi,
och den absoluta makten korrumperar absolut.Maktpartiet har
blivit hämningslöst och gränslöst i sin jakt på maktpositioner
och privilegier åt medlemmar och skyddslingar. Förvaltning,
näringsliv, universitet och civilsamhälle mutas och upphör att
fungera som oberoende och balanserande krafter. Det är dags
att ge röst åt det utbredda missnöjet med maktarrogansen och
korruptionssamhället.
Det pågår en kamp runtom i vårt avlånga land för att återta
makten från socialstaten. Det finns tusentals hjältar i denna
medborgerliga kamp mot den nya överheten och det politiska
monopolet över våra livsval. Här finns de invandrargrupper
som skapar egna integrationsvägar, de skolentreprenörer och
personalkooperativ som ger valfriheten och mångfalden ett
ansikte, de boendeföreningar som kämpar för att ta makten
över sitt boende, de entusiaster som hjälper flyktingar och
misshandlade medborgare i kampen mot avhumaniserade
verk, de gräsrotsföreningar som skapar alternativa och
medborgarvänliga former av äldreomsorg. Denna nya
folkrörelse måste få en starkare röst och ökad medvetenhet
om sin växande styrka och sina gemensamma mål. Här
finns de konkreta och entusiasmerande berättelser som
visar hur medborgarna återskapar ett hållbart och sunt
samhälle. Timbro ska intensifiera sina ansträngningar för
att erbjuda en plattform för denna rörelses fortsatta framväxt.
Vi kommer att berätta om denna kamp, hylla dess triumfer,
systematisera dess lärdomar och sprida dess hopp."
T25
Jävla slödder
Over and out
lördag, juli 26, 2008
Scream for me Ullevi!
Snart smäller det. Tåg ner till Götet och sen bär det av till Polishusets gräsmatta där öl ska konsumeras och luftgitar som ska spelas. Fy fan vad roligt det ska bli.
Världens bästa hårdrockslåt.
I'm waiting in my cold cell, when the bell begins to chime.
Reflecting on my past life and it doesn't have much time.
'Cause at 5 o'clock they take me to the Gallows pole,
The sands of time for me are running low.
When the priest comes to read me the last rites,
I take a look through the bars at the last sights,
Of a world that has gone very wrong for me.
Can it be that there's some sort of error.
Hard to stop the surmounting terror.
Is it really the end, of some crazy dream.
Somebody please tell me that I'm dreaming,
It's not so easy to stop from screaming,
The words escape me when i try to speak.
Tears flow but why am I crying,
After all I'm not afraid of dying.
Don't I believe that there never is an end.
As the guards march me out to the courtyard,
Somebody cries from a cell "God be with you".
If there's a God then why has he let me go?
As I walk all my life drifts before me,
Though the end is near I'm not sorry.
Catch my soul, it's willing to fly away.
Mark my words believe my soul lives on.
Don't worry now that I have gone.
I've gone beyond to see the truth.
When you know that your time is close at hand.
Maybe then you'll begin to understand,
Life down here is just a strange illusion
Hallowed Be Thy Name
Up the irons!
Over and out
Terapi
Lindström verkar ha bra koll på det där med att vara otrogen... Just a hunch...
Peace
Over and out
torsdag, juli 24, 2008
Dumpad för tredje gången...
Det här är den bästa dumpningen som jag har råkat ut för. Jag har skrivit innan hur viktigt det är att tillåta sig att känna hat men jag har svårt att se mig själv hata henne. Hon har verkligen inte spelat eller försökt lura mig. Det har varit vuxet förhållande från början till slut. Kommer att sakna henne något kopiöst.
Nu är det väl dags att slimma sig, raka av sig skägget och ge sig ut i den där jävla dejtingjungeln igen. Fuck ass (det lär dröja.. )
Piss off
Over and out
onsdag, juli 23, 2008
Allvar...
Fan vet...
Peace
Over and out
lördag, juli 19, 2008
Up the irons!
Humor!
Jag vill också ha ett jobb där jag har tid att bry mig om sådana saker. Tänk vad mycket fritid!
Peace
Over and out
fredag, juli 18, 2008
Läs och begrunda
Stå upp mot rasism och annan skit oavsett form!
Peace
Over and out
torsdag, juli 17, 2008
1500
Borrelia
Hela hans rum är målat i favoritlaget AIK:s färger.
Peace
Over and out
måndag, juli 14, 2008
Sveriges hjärntrust...
"Det är ingen som tvingar er att stanna om ni känner er förtryckta. Hade jag bosatt mig i Irak och blivit förtryckt där för att jag inte är muslim så hade jag inte gått omkring och klagat utan åkt hem till Sverige igen"
Vilken sinnesskärpa! En vass argumentation! En lysande retoriker!
Eller inte...
Ööh. Åk hem... Ööh. Ni tar våra pengar/jobb/brudar. Ööh.
Jävla nötter
Over and out
Bekännelser del 3
Peace
Over and out
söndag, juli 13, 2008
Kassa låttexter
över allt du tror du såg
Under trasigt moln
går ett Yeti-spår
500 mil i snön
Ett UFO över sjön
och i en blixt ser jag
Keats stå bredvid Baudelaire
Som magi ett ljus man drunknar i
Det finns små trick som får folk
att ge dig mer än du är värd...
Mary Shelleys dröm
syr en sick-sacksöm
över allt som vintern gömt
över allt som hjärtat glömt
500 mil i snön
Ett UFO över sjön
och i en blixt dansar
Lady Day vals med Astaire
Som magi ett ljus man drunknar i
Det finns små trick som får folk
att ge dig mer än du är värd...
500 mil i snön
Ett UFO över sjön
och med en blick får jag folk att tro
på magi ett ljus man drunknar i
Det finns små trick som får folk
att ge dig mer än du är värd....
I rest my case. Kent är fanimig mästare på värdelösa låttexter.
Peace
Over and out
lördag, juli 12, 2008
The Crappening
Titlar som The village och och signs gör honom till världens mest överskattade regissör.
Skit som skit.
Peace
Over and out
fredag, juli 11, 2008
Goddag yxskaft...
Tjena... "Om vi inte tar livet av oss här och nu, så kommer någon eller något att göra det!"
DN lyckas sannerligen med nya lågvattenmärken.
Peace
Over and out
Demokrati?

Här är två bilder som säger mycket om dagens värld.
Den första bilden är muren som Israel bygger upp. För att "skydda demokratin".

Den andra byggdes för att "skydda demokratin" i Deutsche Demokratische Republik, då hånskrattade vi åt namnet och hyckleriet. Varför gör vi inte det längre?
Peace
Over and out
Sjuk
Peace
Over and out
torsdag, juli 10, 2008
Vaknar
Peace
Over and out
onsdag, juli 09, 2008
Bekännelser del 2
Peace
Over and out
tisdag, juli 08, 2008
Kaptenens bekännelser
Idag har jag sprungit 4,5 km på en sisådär 40 minuter. Hela kroppen värker men det är gött. En dag fixad. 30 dagar kvar.
Peace
Over and out
Dumokrati
Peace
Over and out
fredag, juni 27, 2008
Så jävla gött!
Har inte Dr Alban lagt micken på hyllan?!
My cool
Over and out
torsdag, juni 26, 2008
Blandad skit
Var inne på Aftonlögnen och svarade på en poll. Det roliga var att min röst registrerades inte. Det var väl för tråkigt eller något. Jag misstänker att de saltar resultaten för att spä på sin tidningsförsäljning och bestämma lite hur vinden blåser. Det fungerar säkert. Folk är ju rätt korkade när de samlas på nätet.
Peace
Over and out
tisdag, juni 24, 2008
Hard rock Hallelujah!
Hard rock!
Over and out
torsdag, juni 19, 2008
30 poäng
Peace
Over and out
Pissipiss
Sverige är inte bara pissiga i fotboll. Sverige är sämst på demokrati nu också.
Al-Qaida
Over and out
fredag, juni 13, 2008
Jävla liv...
Visst ska all grymhet uppröra men är det inte uppenbart att folk hellre bryr sig om djur för att det inte krävs någon riktig empati? Eller är det så att en irakisk familjs liv är mindre än en hundvalps? Sug på den karamellen.
Som fett på sylen så får ni lite bra musik iallafall. En gammal hederlig klassiker...
Twenty girls sitting up on my hood...
over and out
Sommarlov... nästan...
Jaja, jag tjänar tjockt med flis och det är alltid fint i detta superkapitalistiska samhälle. Tjockt och tjockt... Jag blir inte rik...
Peace
Over and out
onsdag, juni 04, 2008
Förlorare?
Någonstans undrar jag i vems ledband aftonlögnen och andra skittidningar går... De skriker ut att det inte är någon mening att strejka och demonstrera. Alla ska bara hålla käften i vetelängden och göra sitt jobb för pissig peng samtidigt som rika skitstövlar håvar in stålarna.
Upp till kamp(rad)
Peace
Over and out
lördag, maj 31, 2008
En tanke...
måndag, maj 19, 2008
Socialdemokratin...
Peace
Over and out
onsdag, maj 14, 2008
söndag, maj 11, 2008
fredag, maj 02, 2008
Pöbelmentalitet
Okej, någonstans så är man redigt korkad när man går med i en sådan grupp. Hela historien har varit sjuk från första artikeln till den sista som vi fortfarande inte har sett. Jag skyller detta på kvällspressen som har gottat sig något fruktansvärt i denna tragiska händelse.
Fy fan för idioter.
Over and out
torsdag, maj 01, 2008
Fucking rednecks!
Visst får man vara mot abort. Men när man börjar ljuga sig blå och hävda att kondom inte är ett bra skydd mot olika sexuellt överförbara sjukdomar och de enda källor de har är...
USA:s Socialdepartement; “Department of Health and Human Services” samt “Centers for Disease Control and Prevention”.
Fucking jävla rednecks!
Men kondom är väl ändå ett bra skydd mot HPV?Kondom skyddar mot sexuellt överförbara sjukdomar. Det är så jävla självklart så det finns inte. Bakterier kan inte ta sig igenom en fucking gummivägg. Sen skulle de kunna ge tips om hur man har analsex. Ni vet prutten. The pinkie in the stinkie. Men nej. Det ska inte knullas i de svenska stugorna förrän man har gift sig.
Svar:
Tyvärr är det inte så. Enligt gynekologen Bengt Andrae, som är ordförande i en arbetsgrupp för vaccination mot livmoderhalscancer, är kondom ett dåligt skydd: "Kondom skyddar dåligt eftersom virus sprids även vid petting" skriver han i en artikel i maj 2007.
Om man - utan djuplodande nationalekonomiska
avvägningar - skulle mäta statens ekonomiska bortfall
på grund av att en miljon ofödda barn aldrig fick födas, skulle siffran alltså i dagens värde bli hypotetiska 15 600 miljarder kronor (1 000 000 x (16 000 000 - 400 000 kr)). Som en jämförelse uppgick Sveriges BNP år 2003 till ca
2 200 miljarder.
Nu till Kaptenens analys. Om vi skulle skjutit av alla religiösa fanatiker så skulle världen sparat ungefär 1345 0000 miljarder kronor.
Det tragiska i kråksången är att dessa mongos får starta friskolor och lura kidsen att tänka smutsiga tankar kan ge en cancer.
Motherfuckers
Over and out
Finnish flash
Teemu Selänne har bestämt sig för att spela VM. Nu funderar jag faktiskt på att kolla på skiten. Selänne är en fantastisk hockeyspelare och en riktigt sympatisk grabb.
Hyvä Teemu!
Peace
Over and out
tisdag, april 29, 2008
Pension...
Peace
Over and out
tisdag, april 22, 2008
Jim Dine

Var på konstutställning hos de där som har sponsrat pinocchio statyn. De har i sann kapitalistisk anda skinnat massor med sytöser på pengar och skaffat sig en snuskigt stor konstutställning som de tar betalt för att se. Guiden verkade inte så entusiastisk när folk började gäspa efter en kvart. Pärlor till svin som det heter. Inte deras information då utan att vi, det smarta folket, lyssnade på hyllning av fult kludd.
Det som är bra för överklassen är inte bra för dig.
Peace
Over and out
måndag, april 21, 2008
Världens bästaste land...
Fuck USA
Over and out
onsdag, april 09, 2008
Övervintrade tomtar

Det är makalöst att denna tomten fortfarande skriver sin dynga om rollspel. Hon och hennes polare skrev en bok vid namn De övergivnas armé där de sågade rollspelshobbyn längst med fotknölarna och drog paraleller till terrorism, nazism och stridsträning. Inget av det som skrevs hade några som helst vetenskapliga eller realistiska källor eller hänvisningar. De två tomtarna hade bestämt sig för att sprida och skapa moralpanik. Dock blev boken sågad av precis alla och maken till dålig journalistik får man leta efter. Nu verkar hon ha krypit upp ur sin håla och fortsätter att citera sin skitbok på en blogg där man givetvis inte kan kommentera. Antagligen för att de hon ger sig på är jävligt duktiga på att skriva och hon har inga som helst vettiga argument för sitt skitskriveri.
Min röv är mer objektiv än Didi.
Peace
Over and out
måndag, april 07, 2008
tisdag, april 01, 2008
söndag, mars 23, 2008
Nostalgi..
Finsk punk när den är som bäst.
Muck
Over and out
lördag, mars 22, 2008
En egen taliban
Börne Wahllöf är en kristen fundamentalist som inte har många rätt när han undrar om Egyptens mur mot Gaza.
DET KALLAS GRÄNS! Den jävla tomten kan se skillnad på en vanlig landsgräns och något annat.
Israel har bantustans inom sitt rike som de styr med järnhand. Apartheid kallas det.
Bojkotta Israel.
Peace
Over and out
tisdag, mars 18, 2008
Falukorvsfacisterna jublar...
Det här är inte roligt någonstans.
Att folk har glömt det förljugna sättet som Irak anfölls på. Allt jävla skitsnack som inte var sant. Undrar om det var likadant när Hitler började härja i Europa? All misär skyldes på judarna och det var viktigt att anektera områden där onda män styrde. Precis samma retorik men istället för judar så är det muslimer.
Peace
Over and out
söndag, mars 16, 2008
Framtiden
... så kommer kommunismen införas i Sverige!
Viva la revolucion
Over and out
Ps. Min bättre hälft säger att jag ska vara snäll för att hon är ju bara en inte så erfaren flicksnärta. Ds.
Pss. Hennes blogg är den mest lästa i Sverige. Det är kört. Det är bara att packa ihop och sticka till Venezuela eller nåt. De har iallafall olja. Dss.
lördag, mars 08, 2008
Rätt tänkt
Publicera bilder på djevulen som bajsar på jesus men inte muhammedbilderna.
Dödshot kommer från kristna freaks också. Det är inte bundet till någon kultur. Idioti finns överallt. Det intressanta är att inga högerbloggar försvarar rätten nu.
Peace
Over and out
lördag, mars 01, 2008
Liberalerna...
För att liberaler vill göra världen bättre för sig själv och socialister vill göra den bättre för andra.
Därför är det så få liberaler som blir lärare, bibliotekarier och andra informationsbärare i samhället.
Peace
Over and out
Öga för öga
Huvud för öga, hand för tand.
Peace (I wish)
Over and out
tisdag, februari 26, 2008
Gammal
Peace
Over and out
fredag, februari 22, 2008
torsdag, februari 21, 2008
Nya vibbar
Just ja, Röven min trogna spindel har gått bort. Han hamnade i brottningsmatch mot dammsugaren.
Peace
Over and out
onsdag, februari 20, 2008
Fucking grammatik
Jag fixade min fucking grammatikkurs. Det var jävligt gött. 9 poäng senare och jag hatar fortfarande grammatik.
Peace
Over and out
tisdag, februari 19, 2008
Kaptenen dör aldrig
Här får ni lite Björne...
Jävla Snigel...
Peace
Over and out
onsdag, januari 30, 2008
onsdag, januari 23, 2008
Det går om man heter Gore
Peace
Over and out
lördag, januari 19, 2008
Orlista
Nu vet ni det.
Peace
Over and out
fredag, januari 11, 2008
Fjant
Killen hade uppenbarligen cement i sängen, kvicksand i sandlådan och blå brandbilar när han var en liten knodd. Annars skulle han inte ha ett sådant jävla hävdelsebehov.
Peace
Over and out



